Ofte Stillede spørgsmål om Bandagist Jan Nielsen A/S

Her finder du de oftest stillede spørgsmål, og vi håber, at de kan være dig til hjælp. Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os; vi vil så gerne dele vores viden.

Hvilke sprog beherskes hos Bandagist Jan Nielsen A/S uden brug af tolk?
Dansk, Engelsk, Fransk, Kantonesisk (kinesisk), Norsk, Mandarin, Svensk, Tysk, Vietnamesisk.

Hvordan ansøger jeg om mit hjælpemiddel?
Se vores afsnit om ansøgning af hjælpemiddel.

Hvordan ordinerer jeg, som praktiserende læge, kompressionsstrømper eller andre hjælpemidler?
Hvis din patients lidelse er varig og hjælpemidlet i væsentlig grad kan afhjælpe hverdagen, kan du ordinere hjælpemiddel på receptblok eller læ 165. Du finder den under INFO, og du er også velkommen til at bede om receptblok hos os. Du kan skrive direkte til os under linket KONTAKT OS.

Kan jeg bestille en bandagist til at komme ud på min institution/ hospital/ genoptræningssted?
Vi kan sagtens komme ud på optræningsstedet og vurdere din patient og tage mål, afprøve og udlevere hjælpemidlet. Vi har servicebiler, der indeholder en mobil klinik.

Kan jeg få dækket udgifter til et hjælpemiddel?
Hvis der er tale om en varig lidelse, er det muligt at søge servicelovens §112 om betalingen.

Kan jeg få hjemmebesøg af en bandagist?
Hvis du er i en situation, hvor du ikke kan komme ind til vores klinikker, fortager vi gerne hjemmebesøg.

Kan man få en uforpligtende vurdering af et hjælpemiddel?
Vi vil meget gerne lave en uforpligtende vurdering af udformningen af et hjælpemiddel. (Vi har tavshedspligt).

Skal jeg bestille tid hos bandagist?
Hvis du skal have taget mål til kompressionsstrømper, fodindlæg, brystprotese eller små hjælpemidler, har vi altid kapacitet til dit besøg i vores klinikker på Frederiksborggade og Sundholmsvej i København i vores åbningstid. Dette såvel ved bevilling som egenbetaling. Skal du have skinner, proteser, korsetter og større hjælpemidler der kræver tid til information og analyse, er det en situation hvor du skal bestille tid.

Skal jeg bestille tid hvis jeg skal have tilrettet mit hjælpemiddel?
Vi har en service der frie walk in tider. Ring 33118557 og hør hvordan du kan bruge disse.

Don't have access?
Call for your free login credentials.
33118557
All fields are required.


forgot password?


Please check your email for your authorization code.